به گزارش سراج24، چندی پیش به دلیل بدهیهای زیاد فدراسیون کشتی و عدم توان بخش مالی در تامین هزینه غذای پرسنل، غذای کارمندان قطع شد و تنها در روزهایی که مدیران فدراسیون میهمان داشتند از رستوران غذا تهیه میشد.
در همین راستا فدراسیون کشتی از ابتدای سال ۹۲ تصمیم گرفته که باز هم برای کاهش هزینهها، غذای مدیران و میهمانانشان را نیز در آشپزخانه فدراسیون تهیه کنند.
مسئولیت آشپزی به یکی از نیروهای خدماتی واگذار شده است.
باید دید بعد از شهره شدن خطیب به مدیریت هزینه، وی چه راهکارهای دیگری برای کاهش هزینهها و بالتبع آن، اضافه نکردن طلبهای میلیاردی دارد.



